1. Prekių pristatymas

1.1. El. parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje.

1.2. Prekės gali būti gautos tokiais būdais:
1.2.1. per Venipak kurjerį;
1.2.2. Pirkėjui prekes atsiimant SOMM vyno bare, adresu – Pylimo g. 21, Vilnius.

1.3. Prekių pristatymo įkainiai yra sekantys:
1.3.1. prekių atsiėmimas SOMM vyno bare yra nemokamas;
1.3.2. už prekių pristatymą Venipak kurjeriu į namus visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių neriją, taikomas fiksuotas 3,99 Eur mokestis;
1.3.3. už prekių pristatymą Venipak kurjeriu į namus Kuršių nerijoje taikomas fiksuotas 25,00 Eur mokestis.

1.4. Pardavėjas paruošia ir išsiunčia prekes:
1.4.1. ta pačią darbo dieną, jeigu užsakymas gautas iki 16:00 valandos;
1.4.2. sekančia darbo dieną, jei užsakymas gautas po 16:00 valandos.

1.5. Prekių perdavimas vyksta sekančiomis sąlygomis:
1.5.1. užsakytas prekes Pirkėjui pristatęs kurjeris visada patikrina Pirkėjo arba prekę priimančio asmens dokumentą ir įsitikina, kad gimimo data, nurodyta užsakyme ir pateiktame dokumente sutampa ir Pirkėjo/priimančio prekes asmens amžius nėra mažesnis nei 20 metų.
1.5.2. tuo atveju, kai Pirkėjo el. parduotuvės sistemoje nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas, Pardavėjas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam asmeniui, galinčiam asmens dokumentu patvirtinti, jog jam yra daugiau nei 20 metų, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
1.5.3. jei prekes atsiimantis asmuo nėra sulaukęs 20 metų amžiaus, prekės neatiduodamos, o užsakymas anuliuojamas ir Pardavėjas inicijuoja pinigų grąžinimą Pirkėjui, išskaičiavus prekių pristatymo mokestį.

1.6. Pardavėjas apie galėjimą atsiimti prekę prekių atsiėmimo vietoje, informuoja Pirkėją el. paštu. Jei Pirkėjas neatsiima Prekės ir Pardavėjui susiekus, neduoda kitų nurodymų dėl Prekės perdavimo, arba Pardavėjui nepavyksta susiekti su Pirkėju, laikoma, kad pirkimo – pardavimo sutartis pasibaigė. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.

1.7. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių komplektiškumą (asortimentą). Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės, pristatytų prekių komplektiškumo ir (ar) šiame punkte nustatyta tvarka neužfiksavus duomenų apie siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.

1.8. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamo prekių kiekio arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje-faktūroje, Pirkėjas privalo nedelsiant (prekių pristatymo metu) informuoti apie tai Pardavėją. Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, jis nekokybiškų prekių nepriima ir turi jas grąžinti kurjeriui, o prekių grąžinimo faktą bei priežastį pažymėti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo ar prekių grąžinimo dokumente.